[09.03.2021]

Гібридна аудиторія — це аудиторія, яка дозволяє однаково зручно та ефективно викладати навчальний матеріал учням, які навчаються віддалено, так і тим, хто віддає перевагу бути присутнім на лекції. За таким наче б то простим формулюванням стоїть насправді, досить непроста технічна задача.

2020 рік приніс нові терміни та новий підхід до організації роботи навчальних закладів. Світова пандемія коронавірусу накладає обмеження на роботу шкіл та університетів. Враховуючи, що не всі учні та студенти здатні однаково успішно навчатись віддалено на рівні з очною формою, передові університети почали впроваджувати гібридні аудиторії.

Ключова проблема реалізації такої аудиторії в тому, щоб всі дошки та навчальні матеріали були однаково видні всім студентам та щоб викладачі могли поводитись так само як до пандемії. Крім того, для викладача необхідний чіткий вербальний контакт зі студентами, однаково бачити обличчя студентів в аудиторії та тих, хто навчається віддалено.

Краще всіх з цією задачею справились інженери Гарвардської Бізнес Школи, яку вважають світовим лідером бізнес-освіти. Їх інженерам потрібен був простий шлях для підтримки віддалених студентів, а ідеальним каналом була відеоконференція. Ключовою проблемою було включення в лекцію різноманітного динамічного контенту: на звичайних дошках для крейди, дошках для маркетів, дисплеїв та презентації на ПК.

AV-PRO пропонує створення аналогічних аудиторій на основі доступних рішень.

Гібридний клас містить різноманітні джерела інформації для перегляду як студентами, так і лектором. Для початку знадобиться камера, яка знімає викладача та дошки. Для таких задач чудово підійде камера Aver 520 Pro. Крім того знадобиться друга камера для демонстрації учнів у класі та, яка здатна фокусуватись саме на тому учні, який, наприклад, ставить якесь питання. Цим вимогам чудово підійде камера Aver PTC500S PTZ. До додаткових джерел інформації опціонально відносять камери для документів на кшталт Yesvision GT800A.

Зображуватись це може на панелях Profyline під керівництвом комутаторів Digibird DB-VWC2-B. Комбінація цих продуктів дає можливість створити ефект присутності в аудиторії студентів, які були вимушені навчатись віддалено та покращує їх контакт з їх колегами в аудиторії та лектором. Саме створення цього ефекту намагались досягнути інженери, які працювали над Гарвардською аудиторією, і, на думку викладачів, в них це вийшло.

Змішуючи джерела інформації на екранах, викладачі отримали також можливість збільшити ступінь інтерактивності навчальних матеріалів. Вони можуть змішувати джерела різної роздільної здатності, масштабувати будь-який вхід до роздільної здатності в 4K та направляти будь-який вхід у будь-яке вікно.


Предыдущая новость    Следующая новость