Кількість
|
Вартість
|
||
|
ПЗ для інтерактивного стрілецького лазерного тиру "Захисник Вітчизни"
Інтерактивний стрілецький тир – це апаратно-програмний комплекс, в основі якого софт українських розробників.
Призначення інтерактивного тиру:
- Навчання стрільбі на уроках захисту Вітчизни у старшій школі;
- Відпрацювання навички прицільної стрільби для службовців спеціальних підрозділів МВС, навчальних військових центрів, охоронних структур і т. д.
- Інтерактивні стрільби по різних мішенях, як в приватних електронних тирах, так і в домашніх умовах та ін.
Програмне забезпечення має наступні можливості щодо налаштування:
- не менш ніж 4 напрямки стрільби з можливим зменшенням до одного;
- підтримка одночасної стрільби до чотирьох стрільців: по одному стрілку на кожному напрямку стрільби;
- відображення мішеней як в «реальних» умовах, з урахуванням встановленої дальності до мішені, відстані між стрільцем і проекційним екраном, розмірів проекційного екрану;
- наявність у комплекті типових стрілецьких вправ з можливим додаванням нових вправ, налаштування існуючих вправ та їх видалення;
- можливість вибору типів мішеней та сценаріїв виконання вправ;
- можливість встановлення часу доби (день, сутінки, ніч) та погодних умов (дощ, туман, сила вітру) з накладанням відповідних ефектів на вибрану сцену стрільби;
- підрахунок результатів стрільби в залежності від типу мішені;
Наявність зручного у використанні візуального (без необхідності написання коду сценарію) конструктора стрілецьких вправ, який має такий обов'язковий набір базових налаштувань:
- вибір сцени стрільби;
- вибір типів, видів (нерухома, рухома, зникаюча) й кількості мішеней із можливістю додавання фотографій реальних видів військової техніки у якості мішені;
- розстановку мішеней у сцені за дальністю та напрямками стрільби;
- завдання дальності лінії горизонту;
відображення меж зон стрільби для правильної розстановки мішеней у вправах з кількома рубежами стрільби;
відображення розмірної сітки та умовного визначення горизонту для визначення дальності пострілів та розташування мішеней; - завдання виду (нерухома, рухома, зникаюча), кольору / забарвлення та поведінки кожної мішені окремо або для всіх відразу;
- вибір виду зброї: пістолет, автомат або гранатомет, та завдання кількості боєприпасів;
- використання в одній сцені (вправі) мішеней одного або декількох видів (з урахуванням вибраного типу зброї);
- ведення бази стрілецьких вправ з підтримкою функцій додавання, налаштування параметрів, видалення вправ;
- наявність галереї типових сцен для побудови стрілецьких вправ;
- наявність готового набору типових мішеней для побудови стрілецьких вправ, що передбачають виконання стрільби з пістолета / автомата: №1, №4, №5, №7, №8, №9, №10 та гранатомета: №11, №12, №13, №14;
- точна відповідність виду та розмірів мішеней, що використовуються в стрілецьких вправах, вимогам щодо мішеней (відповідно настанов або курсу стрільб);
- можливість розширеної настройки ефектів для мішеней: вибір виду ефекту (поява, поворот, рух), поведінки мішеней після попадання (приховування, падіння, поворот), тимчасових інтервалів (час демонстрації й час невидимості);
- звуковий супровід пострілів: пострілу та влучання (для гранатомета – із затримкою звуку вибуху залежно від дальності місця влучання гранати), перезарядки зброї, осічки;
- візуальна імітація попадання кулі / гранати в мішень;
- масштабування розміру позначки пострілу /вибуху гранати залежно від дальності до мети і дальності до лінії горизонту;
- можливість перегляду результатів стрільби шляхом наближення окремої мішені (крім мішеней для стрільби з гранатомета);
- наявність режиму демонстрації (який дозволяє виконувати «постріли» шляхом натискання на кнопку мишки) для пояснення правил стрільби та інструктажу.