Філософія змін визначає майбутнє нашої освіти. У Національному університеті «Острозька академія» саме з такою тематикою відбувся освітній форум «Освіта Рівненщини. Філософія змін 3.0. НУШ» з ініціативи департаменту освіти і науки Рівненської облдержадміністрації.
У заході взяли участь близько 200 освітян, які обговорили стратегію розвитку освіти області, зокрема можливості, цілі і перезавантаження Нової української школи.
Пріоритетним у дискусіях стала реформа Нової української школи. Як продовжувати змінюватися в умовах війни, цифровізувати освітню галузь та подбати про ментальне здоров’я учнів та вчителів? Про це та не лише говорили в рамках спікерської та практичної платформ форуму.
У межах вітальної платформи «Стратегія розвитку освіти Рівненщини. Важливі рішення» виступили начальник Рівненської обласної військової адміністрації Віталій Коваль, голова Рівненської обласної ради Андрій Карауш та ректор Національного університету «Острозька академія» Ігор Пасічник.
Під час форуму також діяла практична платформа «Творча майстерня Нової української школи», в межах якої презентували обладнання для освіти для різних напрямків: STEM-центрів, класу безпеки та інших. Крім цього, працювали освітні майстерні, серед яких «3D технології та віртуальні мандрівки», «Можливості використання інтерактивної панелі на уроках математики», «Захоплюючий світ роботів» тощо.
Партнери AV-PRO, освітня компанія "B-PRO", презентували обладнання для STEMy, зокрема окуляри віртуальної реальності ClassVR та 3D-принтери. В рамках практичної платформи відвідувачі змогли поринути у світ VR та відчути, як саме нові технології доповнюють та урізноманітнюють навчальний процес.
Також була представлена сучасна комп’ютерна лабораторія, створена з використанням нульових клієнтських рішень vCloudPoint.
Особливість такого комп'ютерного кабінету в тому, що кожне учнівської місце укомплектовано не повноцінним системним блоком, а «нульовим клієнтом». Це невеликий блок, підключений до монітора і до учительського комп'ютера-сервера.
Переваги комп'ютерного класу, який побудовано на нульових клієнтах, полягають перш за все, в значній економії ресурсів:
Школі не потрібно купувати 10 окремих комп'ютерів для кожного учня. Та й надалі не доведеться їх модернізувати: оновлення потрібно тільки вчительському серверу;
Проблем із обслуговуванням і ремонтом комп'ютерних класів стає на 95% менше;
Нульовий клієнт споживає 5 Вт електроенергії. Для порівняння, стандартний ПК — 300 Вт.